információ kérés

 Hétköznap 8.00-16.00
0036204826087
 

HAVI AKCIÓ !!!

 

JELMEZ

 

DEKORÁCIÓ

 

Hírlevél


Elolvastam az Adatkezelési tájékoztatót, és hozzájárulok, hogy részemre marketing üzeneteket küldjenek.

 
ÁSZF/2
5. SZAVATOSSÁG

5.1. Kellékszavatosság

Felhasználó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
Ha Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
 
5.2.       Termékszavatosság
 
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
 
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
 
Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.
 
A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
 
-          a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-          a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
-          a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
 
A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 
5.3.       Jótállás
 
Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.
 
Amennyiben a szolgáltató a Honlapon feltüntetett egyes termékekre önkéntes jótállást vállal, a jótállás ideje feltüntetésre kerül a termék mellett.
 
5.4.       Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
 
Szavatossági igényeit Felhasználó érvényesítheti:
 
Név: HO-HO Bt.
Cím: 2310, Szigetszentmiklós, Emelkedő u. 7.
E-mail: info@diszcsomagoloanyag.hu
 
6.             Jogérvényesítési lehetőségek
 
6.1.       Panaszügyintézés helye, ideje, módja
 
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait ide terjesztheti elő:
 
Levelezési cím: 2310, Szigetszentmiklós, Emelkedő utca 7.        
Telefonszám: 70-197-8877                                     
E-mail: info@diszcsomagoloanyag.hu                          
 
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
 
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
 
Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
 
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
 
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
 
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
 
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
 
 
6.2.            Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
 
Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:
 
-          Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
-          Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
 
     Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara
     mellett működő Békéltető Testület
     (Pest Megyei Békéltető Testület)
     1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
     Ügyfélfogadási idő: keddtől csütörtökig: 9:00 - 14:00
     Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703
     E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
     Levelezési cím:
     Pest Megyei Békéltető Testület
     1364 Budapest, Pf.:81
 
-          Bírósági eljárás kezdeményezése.
 
7.             Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
 
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.
 
8.             Tulajdonjog fenntartása
 
A vételár teljes kifizetéséig a termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.
 
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014-06-13

Bevásárlókosár

Kérjük, lépjen be.

Elfelejtett jelszó
Regisztráció



Facebook

Nem tudok belépni
 

HÍREK




Kiszállítás 2-3 munkanap !

MINDEN TERMÉK KÉSZLETEN VAN !

REGISZTRÁLÓKNAK KUPON KEDVEZMÉNY !

 

25.000 Ft FELETT A SZÁLLÍTÁS INGYENES !
 
3 VÁSÁRLÁS UTÁN TÖRZSVÁSÁRLÓI KEDVEZMÉNY !
 
SZEMÉLYES ÁTVÉTELI LEHETŐSÉG MÁR MÁSNAP !

 
 


Webáruház készítés és bérlés

0.55 mp




törzsvásárlói program

SSL biztonságos vásárlás         Webáruház készítés